miércoles, 28 de noviembre de 2012

Iritzia artikuluei buruz; 7

Nire iritzia:
Interneta oso inbentu ona da. Gaur egun, Internetaren bidez, gauza asko lortu ditzakegu, adibidez: lagunekin edo familiarekin hitz egin edonondik edonora, informazioa lortu eta argazki asko interneten gorde edota publikatu. Oso ideia ona izan zela iruditzen zait.
Musika asko aldatu da, sortu zenetik honera. Niri, musika asko gustatzen zait, une askotan ondo etortzen da, ondo zaudenean, gaizki zaudenean, dantzatzeko gogoa duzunean edota negar egiteko gogoa duzunean. Musika, oso herraminta ona iruditzen zait, eta normalean alaitu egiten zaitu.
Euskal Herria nire lurraldea da. Leku polita da, eta ekonomikoki ez gaude oso gaizki (nire ustez). Euskaraz hitz egiten dugu. Ni, Gipuzkoa probintziakoa naiz eta egia esan polita da, itsasoa eta mendia, hemen bertan, dena eskura izatea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario